Školení affiliate marketingu
Velmi praktické školení zaměřené na nastavení efektivního a výkonného provizního programu v roce 2018, v souladu s GDPR. Vhodné pro majitele e-shopů, či marketéry.
Odnesete si praktické znalosti, jak nastavit efektivní a funkční affiliate program, který budou vaši partneři milovat a vám bude přivádět nové zákazníky.
14. 3. 2018
Datum
Praha
Místo konání
3900 Kč
Bez DPH
Školitel
Určitě na školení přijďte, pokud:
Provizní program nenaplňuje vaše očekávání
Zvažujete affiliate program, jako další marketingový kanál
Nevíte, jak affiliate program připravit na GDPR
Neměříte a nezlepšujete svůj provizní program
Nevíte, jak hledat partnery a jak s nimi dále pracovat
Nemáte připravenu strategii pro váš provizní program
Pokud necháváte běže affiliate program na autopilota
Program školení
Úvodní představení, harmonogram dne
Cílem provizního programu není “prodat zítra 10 produktů díky partnerům”. Cílem je kontinuálně zvyšovat prodeje, zapojovat další partnery a dosahovat stále většího počtu prodejů. Na školení si tedy ukážeme, jak nad provizním programem přemýšlet strategicky a dlouhodobě, jak se dělá analýza konkurence a spoustu dalších tipů.
Ukážu vám, jak si správně připravit celý provizní program. Na co nesmíte zapomenout, jaké jsou efektivní postupy a co pomůže vašemu programu tak, aby opravdu patřil k vašim nejvýkonnějším prodejním kanálům a byl v souladu s GDPR.
Reklamní materiály, to nejsou pouze bannery. Jsou to veškeré informace, které partnerům předáváte. Jaké informace ocení? Jak často a v jaké formě? To vše si probereme a ukážu vám i praktické příklady.
Partneři jsou jednou z nejdůležitějších složek vašeho provizního programu. Na školení si ukážeme jak partnery pro svůj program získávat, jak s nimi komunikovat, jak je motivovat a odměňovat a v neposlední řadě také jak hlídat, jestli dodržují pravidla.
Velmi důležitou složkou každého podnikání a každé činnosti je dělání správných rozhodnutí na základě reálných a pravdivých dat. Ukážeme si, jak pracovat se statistikami a jak na jejich základě dělat chytrá rozhodnutí pro další rozvoj provizního programu.
Viděl jsem již stovky provizních programů. Úspěšné i neúspěšné a řada chyb se opakuje stále dokola. Také, coby affiliate manažer, musím řešit situace, kdy partneři jednají nečestně. To vše jsem shrnul do 20 nejčastějších chyb, které vám ukážu a také poradím, jak se jim bránit.
Zakončení dne. Shrnutí získaných znalostí, akční kroky, bonusy a dárky.
Pokud nespěcháte na vlak, či za rodinou, přesuneme se do nedaleké restaurace a můžeme probrat další zkušenosti a dotazy u pivka.
Pro koho je školení určeno?
Pro majitele malých a středních e-shopů, kteří spravují, nebo chtějí spustit provizní program.
Pro pracovníky, kteří mají na starosti marketing.
Kohokoliv, kdo má zájem zvýšit obrat a přivést nové zákazníky.
Bonusy ke školení
Kompletní slajdy ze školení.
Proces na hledání nových partnerů.
Dokumenty a tabulky pro reportování provizního programu.
Aplikace AffilBox na 6 měsíců zdarma (hodnota 3.500 Kč).