Strategická optimalizace

Praktické školení optimalizace webového projektu pro zadavatele i dodavatele.
Projdeme spolu celý proces optimalizace webu. A to vše v praktických příkladech ze stovek úspěšných projektů. Získáte přehled, jak zlepšit svůj web.

1. 3. 2018

Datum

Brno

Místo konání

5900 Kč

Bez DPH

Školitelé


Jan Kvasnička

Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.“ Vyžívá se v uživatelském testování, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby.

Jan Řezáč

Jan je konzultant webů, který pracuje pro ty, kdo nemají čas chybovat. Autor první české knihy o návrhu webu ostrého jako břitva a profesionál s 200 úspěšnými webovými projekty v portfoliu. V oboru se pohybuje od roku 2002 – za tu dobu dělal HTML kodéra, webového grafika i UX designera. Školí, přednáší a založil vlastní webový rod House of Řezáč.

Zodpovídáte za výsledky online projektu?


Pak je pro vás klíčové poznat ideální proces optimalizace a jeho vyhodnocování, abyste mohli dohlížet na své zaměstnance nebo dodavatele.

Školení je pro vás, pokud chcete peníze investovat do procesu optimalizace, který skutečně funguje.
Potřebujete vědět, jak najít správná místa pro zlepšení vašeho projektu.
Potřebujete si ohlídat, že weboví experti odvedou na vašem projektu profesionální práci.
Nahlédnete prakticky pod pokličku procesů Jana a Honzy.

Chcete optimalizovat weby pro klienty?


Na školení vám ukážeme, jak vyladit proces optimalizace a získat pro klienty přidanou hodnotu.

Získáte argumenty pro průběžnou optimalizaci webu.
Zjistíte, jak zefektivnit své postupy a vylepšovat weby, které plní cíle klienta a naplňují potřeby návštěvníků.
Zajistíte si dlouhodobou spolupráci s klientem a pomůžete mu růst.
Budete mít možnost nahlédnout do procesu optimalizace úspěšných webových projektů Jana a Honzy.

Program školení


08.45 – 09.00 Zahájení
Společné seznámení. Harmonogram a průběh školení.

09.00 – 09.50 Proces optimalizace
KPI a životní cyklus projektu. Výzkum > optimalizace. Backlog nápadů. Týmová spolupráce. Priority a nízko visící jablka. Implementace. CUE testy. Jak se dostat z konverzního poměru 4% na 14%.

10.00 – 10.50 Před optimalizací
Maslowova pyramida webdesignu. Technologická příprava. Analytika. Přístupnost. Použitelnost. Mobilní zařízení. UI patterns. E-commerce. Ukázky z webu účastníků. Optimalizace objednávkového procesu prakticky – prozradíme i čísla. Vzájemné review webů.

11.00 – 11.50 Metody
Experimenty. Metody – A/B testy, fake door, heatmapy, dotazníky, kartičkové studie, práce s analýzou klíčových slov. Vyhodnocování. Praktické příklady.

12.00 – 13.30 Oběd
Networking u dobrého jídla. Oběd je přirozeně v ceně!

13.30 – 14.30 Klíčové části optimalizace
Framework pro důvěryhodnost online. Metody přesvědčování návštěvníka. Přeoptimalizace.

14.40 – 15.50 Uživatelské testování
Hypotézy. Scénáře. Recruiting. Realizace. Vyhodnocování. Testování v procesech. Praktický postup uživatelského testování.

16.00 – 17.00 Uživatelské testování prakticky
Demonstrace uživatelského testování na některých vašich webech. Pětivteřinový test.

17.00 >>> Pivo!
U optimalizace to nekončí. Po školení se přesuneme do restaurace, kde můžeme pokračovat odlehčenou diskuzí u piva.

Přihláška na školení