Strategický výzkum

Praktické školení uživatelského výzkumu pro zadavatele i dodavatele webů.
Naučte se skutečně porozumět lidem, pro které vytváříte produkty a služby a získejte tak konkurenční výhodu.
Naučíme vás plánovat, realizovat a vyhodnocovat uživatelský výzkum.

29. 5. 2018

Datum

Brno

Místo konání

5900 Kč

Bez DPH

Školitelé


Eva Petrášová

Eva je výzkumnice rodu House of Řezáč. Vedla stovky hloubkových rozhovorů a uživatelských testování. Plánuje výzkumy tak, aby přinesla do procesu relevantní vhledy pro návrh webů a marketingové strategie. Zkušenosti staví na pevných metodologických základech – má diplomy ze sociologie, designu informačních služeb a žurnalistiky.

Jan Řezáč

Jan je konzultant webů, který pracuje pro ty, kdo nemají čas chybovat. Autor první české knihy o návrhu webu ostrého jako břitva a profesionál s 200 úspěšnými webovými projekty v portfoliu. V oboru se pohybuje od roku 2002 – za tu dobu dělal HTML kodéra, webového grafika i UX designera. Školí, přednáší a založil vlastní webový rod House of Řezáč.

Zadáváte redesign nebo tvorbu webu?


Pak je pro vás klíčové porozumět vlastním zákazníkům.

Školení je pro vás, pokud chcete peníze investovat do smysluplných webů, které naplňují potřeby lidí.
Chcete se naučit lépe pokládat dotazy a najít odpovědi, které vám zlepší web, služby či celou organizaci.
Zajímá vás, jak získat strategický náskok před konkurencí díky porozumění lidem „tam venku“.
Potřebujete si ohlídat, že weboví experti odvedou na vašem projektu profesionální práci.

Tvoříte webové projekty nebo se na nich podílíte?


Na školení vám ukážeme, jak vyladit proces uživatelského výzkumu – a získat pro klienty přidanou hodnotu.

Zmapovali jsme některé korporace a agentury, které dělají uživatelský výzkum v ČR na dobré úrovni. A víme, jak v nich spolupracují designéři s výzkumníky.
Pomůžeme vám prodat uživatelský výzkum pro vaše klienty – i pomocí příkladů na našich vlastních projektech.
Ukážeme vám celý proces uživatelského výzkumu od začátku do konce.
Pomůžeme vám zlepšit vaše vlastní procesy a postupy.

Program školení


08.45 – 09.00 Zahájení
Společné seznámení. Harmonogram a průběh školení.

09.00 – 09.50 Úvod do uživatelského výzkumu
Co je a není uživatelský výzkum. Přínosy výzkumu. Překážky výzkumu. Proces. Praktická formulace výzkumné otázky.

10.00 – 10.50 Organizace a stakeholdeři
Výzkum uvnitř organizace. Workshopy. Rozhovory se stakeholdery. Budování důvěry. První nácvik rozhovorů.

11.00 – 11.50 Získávání dat
Volba metod. Kvantita a kvalita. Dotazníky. Popup výzkum. Data zákaznické podpory. Pozorování. Focus groups. Safari službou.

12.00 – 13.30 Oběd
Networking u dobrého jídla. Oběd je přirozeně v ceně!

13.30 – 14.30 Rozhovory – teorie
Příprava rozhovorů. Recruiting a screening. Odměny. Scénáře. Formulace správných dotazů. Realizace rozhovorů. Naslouchání.

14.50 – 16.20 Rozhovory – praxe
Praktický nácvik řízení rozhovoru a empatického naslouchání.

16.30 – 17.00 Analýza
Analýza získaných dat. Formulace závěrů. Reporting. Další kroky.

17.00 >>> Pivo!
U výzkumu to nekončí. Po školení se přesuneme do restaurace, kde můžeme pokračovat odlehčenou diskuzí u piva.

Přihláška na školení